Nyförälskad i The Killers.

I dag har maken och Alva varit på Tom Tits hela dagen (gratis inträde på kommunens julklapp). Alva var supernöjd. Jag och Agnes passade på att gå runt i lite affärer och shoppa födelsedagspresenter till kusinerna Loke och Nils (lite kläder till mamman också, för hon var värd det...). Agnes sov inget på hela fm så hon somnade gott i vagnen och sov i två timmar så hon nöjt också av shoppingen. Mötte upp Malin för att ta en lunch med henne på Nancys.

Körde mitt träningspass på morgonen innan frukost. 5 km lätt löpning, inget pass som behöver läggas till minnet. Ett sådant där pass som bara skall avverkas, hade jag varit lite mer normal hade jag hoppat över träningen idag. Fy, det gick jättetungt, benen vägde bly och pulsen skenade iväg. Förklaringen till detta är gårdagens hårda träningspass. Jag körde 30 minuter tung styrketräning för benen och sedan 45 minuter spinning. Avslutade med lite styrka för ryggen. Jag hade en grym träningsvärk i benen idag, redan innan löpningen, och den är ännu värre nu. En sådan där träningsvärk i framsida lår som gör det jobbigt att gå i trappan, ställa sig upp från en stol eller soffan, grym med andra ord. I morgon blir de en välförtjänt vila.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback