Stackars Agnes.

Vår lilla tjej mår inte så bra. Hennes mage är inte snäll mot henne. Hon har gaser och saknar matlust. Men mellan magknipen och gasexplosionerna är hon glad och förhållandevis pigg. Om det varit en vanlig magsjuka borde det väl ha gått över nu? Är hon inte bättre på måndag blir det läkaren som får ta en titt på våran ögonsten. Det gör ont i hjärtat att se när hon har ont och inte kunna göra något för henne.

I kväll har vi varit i Salem och umgåtts med mina bästa kusiner och deras familjer. My cousine of Sweden boende i Landvetter, med sin familj är i 08-området i helgen. Trevligt. Vi blev bjudna på en god middag, vilket vi alltid blir hos dem. Tjejerna skulle ut på fest men jag kände mig inte i form för det och avstod därför.

I går och idag har det blivit träning. Pga. jävlamagbakterierna som härjat i min kropp blev det vila från träningen i fyra dagar:(. I går sprang jag 7 km i extremt lugnt tempo och trots det lugna tempot gick det tungt. I dag har jag varit i gymmet och kört lite styrka + 4 km löpning på bandet. Kände mig piggare i dag, tack för det.

/mk

Kommentarer
Postat av: Jiz

Hej!

Olivia var magsjuk för några månader sedan och det var också lite diffusa symtom som höll i sig länge, nästan 2 veckor tror jag. Sen till slut blev även jag magsjuk, så jag antar att det var det hon var.

Postat av: Emma

http://joljon.blogg.se/

2009-01-11 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback