Första dagen.

Det var dåligt med uppdatering här på bloggen. Har bloggtorka.

I dag har jag arbetat min första dag sedan januari 2008. Det känns ganska bra. Konstigt att vara i från barnen hela dagen, trots att jag vet att de har det gött hemma med papsen. Det var lyxigt att bara ha mig själv att tänka på i morse, bara mig själv att klä på, bara mig själv att fixa frukost åt, ingen dagislämning. Bara att njuta dessa veckor för sedan blir det andra bullar.

Träningen flyter på som vanligt. Är fortfarande lite sliten, sista löppassen har varit sega. Inga tider att glänsa med precis. I veckan är det dock en lugn löpvecka med bara tre pass.

Fixa lunchlåda nu. Det har jag sluppit under hela året hemma, men nu är jag tillbaka i mina rutiner med att förbereda frukost, fixa lunchlåda, packa träningsväskan, lägga fram morgondagens kläder etc etc.

/mk

Kommentarer
Postat av: sus

Man får bloggtorka lite då och då. Var ute och sprang milen igår, gick ok för att vara mig 58.17. De jag skulle springa med har bangat så jag funderar på att ta varvståget själv. Fråga, åker du tåg eller ska du ta dig ner på annat sätt???

Postat av: Erica

Hoppas att du kommer att trivas på jobbet och att det lugnar ner sig för er i framtiden... :)

2009-03-13 @ 20:09:32
URL: http://ericis.blogg,se
Postat av: Bror och svägerska

Marra har du fått bloggtorka!!!!!!

2009-03-17 @ 10:21:30
Postat av: Johanna

Ho ho härinne...saknar dina inlägg!

2009-03-17 @ 22:29:44
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: erika

Åh här var det mycket att uppdatera sej om :-) hoppas det funkar bra på jobbet! Många kramar

(länkar din sida från min så att det blir lättare för mej att komma hit!)

2009-03-17 @ 22:44:26
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: malin

hallå? vad händer här... :)

2009-03-18 @ 11:02:40
Postat av: Lena

Nu är vi många som saknar dig och ditt bloggande!!!!! Kram i massor!

2009-03-18 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback