Hur man INTE vill...

att en söndagsmorgon skall börja!

Klockan 07.10 vaknar dottern och väcker mig med sitt underbara
mamma, ska vi gå ned och äta frukost? (Det roliga med denna fråga är att hon aldrig vill äta frukost så tidigt, utan hon vill bara ha med mig från sängen)

Jag frågar henne om hon vill se en film?

Hon svarar att hon vill se Benjamin på mamma och pappas dator.

Jag säger nej till det och lovar henne att hon kan få se på Benjamin senare under dagen, nu får hon välja mellan att se en film på tv eller på sin DVD-spelare.

Hon börjar tjata om Benjamin och om att se på vår dator.

Efter att jag sagt nej 3 ggr börjar hon skrika och gråta samt upprepa JAG VILL om och om igen.
Jag ber henne sluta och lyssna på mig, hon skriker ännu mer och ännu högre JAG VILL SE BENJAMIN.

Jag bär in henne i sitt rum och säger åt henne att hon kan komma ut  när hon skrikit färdigt och det absolut inte kommer att bli någon Benjamin.

Hon ligger inne på sitt rum och skriker/gråter i nästan en timme???

Klockan 08.05 öppnas dörren från hennes rum och hon kommer smygande in till vårt sovrum. Hon vill komma upp i sängen och säger till mig
mamma, jag är glad nu!

??????????

Kommentarer
Postat av: Johanna

men barn är bara för söta!!

Postat av: sus

Tur att det finns andra som har det likadant.
krama Alva från snigelfröken

2007-09-10 @ 20:18:44
URL: http://nytrask.blogg.se
Postat av: Marie

Johanna: Ja, visst är de, man älskar dem så att det gör ont trots allt de hittar på:)
Sus: Det ska jag göra, hon pratar om er och vill hälsa på:)

2007-09-10 @ 22:51:37
URL: http://mkfitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback