Jag har bestämt mig...

för att stanna kvar i Södertälje Kommun. Jag har tagit tillbaka min uppsägning och meddelat Trosa Kommun. Det känns bra och det är så här jag vill ha det.

Jag gillar hösten och älskar att vara ute på promenader i den friska höstluften. I dag har jag promenerat 7 km i motionsspåret i Södertälje efter jobbet. I går var jag på gravidyoga, det blir bara bättre och bättre för varje gång. Vi fick erbjudande om att fortsätta 7 ggr till för halva priset och jag vill verkligen fortsätta. Problemet är bara att den är redan kl. 15.00 vilket innebär att jag måste gå tidigare från jobbet. Jag skall kolla med min chef och hoppas att det är ok att jag fortsätter. I går var jag även in till World Class och körde ett rygg och bicepspass. Det var skönt och jag tränade ganska tungt. Jag kände för att ta i ordentligt men måste försöka lugna mig lite så att det inte händer något med bebisen i magen.

I övrigt har jag hittat till Facebook och fördriver mycket tid där när dottern somnat.

/mk

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är facebook?

2007-09-19 @ 08:50:22
Postat av: Mk

Typ Lunarstrom för vuxna...kolla in på www.facebook.com. Man addar vänner och gör en andra massa roliga saker mest för tidsfördriv, typ./Kram

Postat av: Johanna

Tjena bruden!!! Hittade hit via FB. Kul att hitta en till blogg som man kan följa lite. Allt bra med dig å familjen? Antar att du har en go liten kula på magen nu. Här i norr rullar allt på, jag är mammaledig igen sedan 2 veckor tillbaks men jobbet kallar i november igen :(! Vi var en snabbis i Sthlm för 2 veckor sedan o hade tänkt hälsa på er men det blev som vanligt så jäkla stressigt. Kommer förbi nästa gång vi styr kosan söderut! Hälsa M....kramar johanna/byske

2007-09-20 @ 12:42:46
URL: http://johannazblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback